sobota, 27 kwietnia 2013

nutella with strawberries

My juz po przeprowadzce, wiec nie mamy ladowarki do laptopa, bo uzywalismy jednej z dziewczyn, teraz musimy isc gdzies kupic. Poki co, probuje napisac ta notke telefonem, ale idzie to fatalnie i trwa to juz 10 minut: / do Dawida wczoraj zadzwonili z molo i we wtorek ma tam isc, wiec teraz tylko ja czekam na telefon :) Na sniadanko zrobilam przepyszne tosciki z nutella i truskawkami ! pyyyycha:-) uciekam sie wykapac i na miacho:) mam nadzieje ze bede mogla pisac normalnie z laptopa!

1 komentarz:

  1. heh : ) tez bym sobie nie poradzila na telefonie O . O

    OdpowiedzUsuń