sobota, 11 maja 2013

Changing Box: photos

Dzisiaj w końcu mogę chwilę posiedzieć na komputerze, bo idę dopiero na 16.00. Wczoraj z Dawidem skonczylismy równo, troszkę przed 20.00 i poszliśmy do McDonald's chwilkę posiedzieć, bo miałam straszną ochotę na McFlurry ;-) Myślałam, że dzisiaj sobie troszkę pośpię, ale Dawid szedł na 8.00 a jak wyszedł to jeszcze z pół godzinki poleżałam i poszłam pod prysznic ;p Dzisiaj się z nim niestety mijam, bo gdy on kończy to ja zaczynam i wracam dopiero po 23.00 - chyba, że zamkniemy wcześniej, w co wątpię bo jest sobota - uratować mnie może tylko brzydka pogoda ;d
Wczoraj i przedwczoraj pracowałam w changing box'ie - do moich obowiązków należy rozmienianie pieniędzy ludziom, dzielenie pieniążków i wkładanie ich do miseczek tak, by np w jednej miseczce był jeden funt w 2 pensówkach, albo 5 funtów w 10 pensówkach - w tym pomaga mi cudowna maszyna ;d Ludzie podchodzą również, by poinformować mnie, że jakaś maszyna nie działa, wtedy muszę zawołać kogoś i po sprawie ;p pytają mi się też co mogą zrobić z ticketami, albo gdzie jest łazienka. Jeśli nie jest busy, to rozdzielam też tickety na 20 albo 30 które później są wrzucane do maszyn i można je wygrać ;-) to chyba wszystko. Zdecydowanie wolę pracować tutaj, bo mogę siedzieć! ;p ale nie ma z kim pogadać.. 



;-)

1 komentarz: