czwartek, 21 lutego 2013

Let's start from the beginning..

Hej wszystkim ;) Przy pierwszym, powitalnym poście na blogu, zawsze jest pustka w głowie, nie wiadomo co napisać.. ;-) Więc może zacznę od tego, że nie jest to mój pierwszy blog, wcześniej miewałam je na onecie, tenbicie, mylogu... na blogspocie też ;-) Czemu blogspot? na onecie strasznie się wszystko pozmieniało, ja lubiłam tam tę prostotę, tenbit od początku nie przypadł mi do gustu a mylog... no cóż, nie chciało mi się znów bawić HTML'em ;-) mój poprzedni blog miałam na blogspocie i bardzo mi się spodobało, stąd ten wybór powrotu właśnie tutaj. O czym będzie blog? w postach znajdziecie ciekawostki z mojego życia (czyt. pamiętnikowo) ;-) będę was zasypywać recenzjami książek czy odczuciami po obejrzanych filmach i serialach. Na pewno będzie tu sporo zdjęć i muzyki. Myślę, że zajmę się też grafiką: robieniem nagłówków, bannerów, avatarów - dla was ;-) Nie zabraknie też konkursów co jakiś czas - już mam nawet pomysł na pierwszy konkurs, który będzie niedługo ;-) 
Adres bloga 'por-mi-cuenta' z języka hiszpańskiego znaczy to 'on my own' czyli 'na własną rękę' pomysł podrzuciła mi moja kochana przyjaciółka Marta ;* która pewnie będzie stałą czytelniczką bloga! :P czemu hiszpański? bardzo bym się chciała nauczyć tego języka, mam nadzieję, że w końcu zacznę naukę! ;-)

Btw. jutro na imieniny sprawiam sobie z chłopakiem szczurka, od razu zobaczycie zdjęcia ;-)
No to, pierwsza notka - z głowy ;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz