piątek, 22 lutego 2013

the most unlucky day !

Hej! Dzisiaj miałam strasznie pechowy dzień.. Od rana jechaliśmy do Nowego Tomyśla, po drodze zepsuł się samochód, ale jakoś dojechaliśmy. Mieliśmy pożyczyć od cioci jej auto, ale po odśnieżeniu go, okazało się, że nie odpala! (stał tak jakieś 3 miesiące i akumulator się rozładował, czy coś ;p) Więc do chrzestnego musieliśmy iść pieszo, nie licząc że zamarzałam po drodze to jeszcze nie czułam stóp ;-) Wracając mieliśmy wskoczyć do sklepu zoologicznego po naszego szczurka, ale spóźniliśmy się całe 9 minut ! Zoologiczny zamknięty ;( Także szczurek dopiero jutro od rana będzie naszym dzieckiem ;-) Już nie mogę się doczekać! Klatka już przygotowana, jutro tylko kupić trociny albo żwirek i gotowe!
Właśnie obejrzeliśmy z Dawidem najnowszy odcinek Pamiętników Wampirów, na który z niecierpliwością czekaliśmy i strasznie się niestety zawiedliśmy... może to dlatego że nienawidzimy Eleny, strasznie nas irytuje ;p więc jej smutek nie działał na nas wzruszająco ;p Tylko smutno nam po Jeremy'm ;( 
Wczoraj pod wieczór mieliśmy ochotę na jakąś śmieszną komedię, więc wpadliśmy na pomysł by poprzypominać sobie Jackass'ów ;-) obejrzeliśmy 1 część, ale później byłam już za bardzo śpiąca, więc dzisiaj może druga część? 
A od przyszłego tygodnia mamy zamiar chodzić na siłownię ! zobaczymy ;-)
mój koczek ;-)

biedny Dawid odśnieża samochód ;p
Do jutra! Jutro już szczurek!! ;p

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz