czwartek, 28 lutego 2013

photos

Witam ;-) Dzisiaj po przebudzeniu za oknem zobaczyłam wiosenne, a nawet letnie niebo! Tak ładnie świeciło słoneczko.. normalnie miałam ochotę założyć krótkie spodenki i uciekać na dwór ;p Niestety ubraliśmy się z Dawidem ja w płaszczyk, on w kurtkę, a i tak było zimno, paluchy nam zmarzły ;p tym bardziej, że robiliśmy sobie troszkę zdjęć ;-) Wczoraj zdecydowaliśmy się na horror "Nieznajomi" jak najbardziej polecam, jeden z niewielu filmów-horrorów który utrzymuje w napięciu i nie straszy efektami dźwiękowymi, a po prostu tym co się dzieje ;-) Dzisiaj jeszcze nie wiemy co będziemy oglądać, Dawida wciągnęłam w "Pamiętniki Wampirów" i kończy już 2 sezon, teraz jest taka walka, on chce oglądać Pamiętniki, a mi się nie chce, bo już oglądałam. Czasami zerknę, żeby sobie coś przypomnieć, ale jak na dłuższe oglądanie, czy też maraton to zbytnio mnie nudzi oglądanie czegoś, co już widziałam ;p 
Jutro odbieramy drugą szczurkę, już nie możemy się doczekać ;-) Czekamy też na telefon w sprawie rozmowy kwalifikacyjnej ! ;-)








No to do jutra ;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz