poniedziałek, 4 marca 2013

sex and the city

Już wiosna za oknami! aż się chce wyjść bez płaszczy czy kurtek ale niestety zimny wiaterek, czasami zimniejszy niż za czasów śniegu po kolana ;p Dzisiaj jak się obudziłam to miałam straszną ochotę na basen, najlepiej to na termy do Poznania ;p ale póki co, to trzeba znaleźć pracę ;-) a to nie jest takie łatwe niestety...
Wczoraj z Dawidem obejrzeliśmy "Seks w wielkim mieście". Muszę przyznać, że wcześniej nie miałam okazji go obejrzeć, jedynie parę odcinków serialu, który wg mnie był gorszy od filmu.. no w końcu parę lat różnicy w kręceniu ;-) Jednego dnia będę musiała usiąść i obejrzeć drugą część, bo jej też nie widziałam ;p
Najbardziej podoba mi się w tym filmie więź łączące 4 bohaterki, kurde za takie przyjaciółki wiele by się oddało ;-)





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz