środa, 6 marca 2013

spring !

No i robi się cieplej ! Niestety nie powinniśmy się zbytnio przyzwyczajać bo ma znów spaść śnieg i temperatura na minusie ;/ Ale Mam nadzieję, że jeszcze w marcu zapanuje przeciepła wiosna ! Wczoraj z mamą i Dawidem odwiedziliśmy babusię we Lwówku, oglądałam albumy ze zdjęciami i mimo, że spędziłam tam prawie całe dzieciństwo to znalazłam się tylko na jednym zdjęciu ;p
ja po prawej ;-)
Zapowiada się, że marzec będzie dla mnie dużo lepszy od tego okropnego lutego, sprawy chyba idą do przodu, Dawid już prawie ma klub, więc pokopie ;-) jeszcze tylko praca i już wtedy na pewno wszystko będzie na plus ;-) Jakieś babskie spotkanko z moją Martusią by mi się przydało, koniecznie !
Dzisiaj Dawid chciał sobie trochę pochrupać ;p pojechaliśmy po bułki i zrobiłam mu grzanki w piekarniku, pyyyyszne - polecam ! Pokroiłam 5 bułek i posypałam przyprawami ;-) Lepsze od chipsów ;p
PRZED

PO
Oglądacie dzisiaj Top Model? bo ja z niecierpliwością już wyczekuję do 21:30 ;p A teraz kilka zdjęć wakacyjnych, letnich, słonecznych - jak kto woli ;-)









Bye ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz