niedziela, 21 kwietnia 2013

Job !

Hej, jest taka ładna pogoda, że tylko napiszę notkę i uciekamy na jakiś spacer na plażę czy gdzieś połazić ;p Codziennie chodzimy na molo i widać już, jak otwierane są nowe sklepiki, czy też czynne są różne karuzele, a to oznacza, że już sezon tuż tuż i będą zatrudniać ludzi do pracy. Tylko czy to będzie bardziej w tym tygodniu czy może w następnym ? W każdym bądź razie ja wczoraj byłam już na próbę w pracy, w tureckiej restauracji jako kelnerka. Był straszny ruch, więc dziewczyny odbierały zamówienia, jak mi któraś powiedziała co gdzie mam zanieść, to to robiłam. Sama z siebie bym nie wiedziała co to za potrawa, więc nie wiedziałabym do którego mam zanieść stolika. Głównie myłam tam naczynia, wycierałam sztućce, na koniec pozamiatałam. Dziewczyny ciągle mi dziękowały za dodatkową pomoc. Znów mam tam iść we wtorek albo w środę na 17, jakby się coś zmieniło to będą dzwonić. Byliśmy z Dawidem też zanieść CV do 99p Store i powiedzieli nam, że szukają dziewczyny na kasę i też mają dzwonić. Gdyby zadzwonili to bym poszła tam, a nie wracała do tej knajpy, bo niestety nie jest to praca na umowę. Tak czy siak czekamy na molo ;p
Dzisiaj ma przyjechać właścicielka mieszkania w którym mamy pokój, więc dopiero dogadamy się co i jak, który pokój zajmiemy w ostateczności i niedługo będziemy mogli się normalnie rozpakować, a nie siedzieć na walizkach ;-) 
Aaa co do McDonald's to tutaj McFlurry jest 100 razy lepsze niż w Polsce ;p
Taki mamy widok po wyjściu z mieszkania, tam w dali jest morze, na zdjęciu nie widać za dobrze ;-)











No to uciekamy korzystać z pogody! ;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz