czwartek, 16 maja 2013

weeb.tv

Witam ! W końcu znalazłam troszkę czasu by coś tu napisać. W poniedziałek stwierdziłam, że muszę odświeżyć włosy, więc odwiedziłam fryzjera. Przyciemniłam kolor i podciełam końcówki, od razu lepiej ;-) Kupiłam sobie podkład Max Factora który bardzo bardzo polecam!
Wczoraj razem z Dawidem mieliśmy day off , czyli w końcu czas by pozałatwiać parę ważnych spraw. Doszły nam karty bankowe, więc od razu poszliśmy na molo by zanieść numery kont. Udaliśmy się też do Job Center, żeby załatwić National Insurance Number, umówiliśmy się na interview, który Dawid ma 30 maja a ja 31 maja. Następnie obiadek w Casa de la Pizza i Starbucks. 
Moja mama miała wczoraj urodziny, więc na skype odśpiewaliśmy 'sto lat' i dokończyliśmy 8 sezon How I Met Your Mother. No i co teraz oglądać?! 
Dzisiaj Dawid szedł do pracy na 8 i wraca o 15, ja dzisiaj kolejny day off. Jutro razem idziemy na 15 do pracy no i .... pierwsza wypłata ;-) 

Zupełnie zapomniałabym o czym miałam napisać, a mianowicie.. tak jak tytuł posta pokazuje:
Dziękuję za stworzenie tej strony! Jako że nie mamy tutaj polskiej telewizji, to Top Model czy X Factor oglądaliśmy dzień lub parę dni później na serialewsieci - w strasznej jakości. Teraz mamy telewizję online! Zrobiłam przelew by zakupić konto premium na próbę, na trzy dni i dzisiaj muszę wykupić na dłużej bo wszystko działa i jest jak najbardziej ok ;-) nie wiedziałam, że tak zatęsknię za polską telewizją. Jest tu bardzo dużo kanałów, 40 o ile się nie mylę, można znaleźć wszystko - polecam ;-)


5 komentarzy:

  1. ja używałam podkład z Synergena 01, i jeszcze raz go kupie, ale w biedronce był krem bb garniera i teraz na razie używam bb ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja mam z garniera i podoba mi się strasznie kolorystyka bloga i obrazek na gorze !

    http://majlena-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. jeszcze nie miałam okazji skorzystać z tego podkładu:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawa strona :) Może kiedyś skorzystam i coś obejrzę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie używałam jeszcze tego podkładu..
    http://patitaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń