niedziela, 19 maja 2013

PRIMARK jacket + zapowiedź konkursu ;-)

Witam was serdecznie ;-) 
Pogoda tutaj jest strasznie zmienna, jest bardzo gorąco po to, by za 5 minut zaczęło padać i następnie znów grzeje słońce. Zupełnie nie wiadomo jak się ubrać. Przyjeżdżając tutaj zabrałam ze sobą płaszcz zimowy, płaszczyk wiosenny (który nie leży na mnie zbyt dobrze) i taką bardziej sportową kurtkę. Postanowiłam kupić sobie kurtkę, wypadło na troszkę krótszą, gdyż wszędzie gdzie nie poszłam były albo płaszcze, albo dłuższe modne teraz kurtki, bądź zupełnie krótkie. Znalazłam ni to krótką ni to dłuższą i kupiłam ją.
Prezentuje się tak ;p Wkrótce mam zamiar kupić jedną z tych krótszych, najlepiej czarną lub białą, oraz płaszczyk jesienny. Podobają mi się też strasznie długie spódnice i sukienki. A skoro mowa o sukienkach, to kupiłam sobie białą krótką sukienkę w H&M , niestety nie mogłam nigdzie znaleźć zdjęcia w internecie, a jak już się położyłam w łóżku to nie chciało mi się wstać by zrobić zdjęcie, więc wstawie przy okazji ;p

Myślałam ostatnio o konkursie, a w sumie bardziej o nagrodzie i wpadłam na pomysł, że wygraną byłby jakiś ciuch/torebka/coś innego - nie wiem dokładnie ;p tylko jeszcze nie wiem dokładnie na czym konkurs miałby polegać, jedynym warunkiem jest duża ilość zainteresowanych, możliwe że konkurs będzie się składał z  2 lub 3 etapów - by było ciekawiej ;-) wstępnie.. kto byłby zainteresowany ??


Jeśli macie jakieś pytania do mnie:

4 komentarze:

  1. Ja byłabym zainteresowana. :))
    http://patitaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. cudowna ta kurtka, sama bym taką chciała! zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojejjeje. Jaka śliczna.<33
    Dawaj ten kunkurs.!;p
    Co powiesz na wspólną obserwację.?
    http://w-pogonizamarzeniami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. i ja też:)))Inga

    OdpowiedzUsuń