niedziela, 24 lutego 2013

Szczurka !

Cześć ;-) Wczoraj niestety nie dałam rady napisać, bo rodzina nas zaskoczyła i siedzieli do nocy, a potem już byłam za bardzo zmęczona. Tak jak wcześniej pisałam, mieliśmy mieć szczura, więc wczoraj rano poszliśmy go odebrać. Okazało się, że to samiczka a nie samiec... ale to w sumie było dla nas bez znaczenia ;-) Od pierwszego wejrzenia się w niej zakochaliśmy! Po drodze do domu wygryzła dziurę z pudełeczka, taka ciekawa wszystkiego ;p Przygotowaliśmy klatkę, zrobiłam na razie domek z kartonu po mleku i hamak ze skrawka materiału ;p Stwierdziliśmy z Dawidem, że zamawiamy dla niej koleżankę, więc będą dwie szczurki ;-) Dałam jej na imię Tola, ciekawe jak Dawid nazwie swoją ;d szkoda, że trzeba czekać aż do piątku na dostawę do zoologicznego.. ;/
Ogólnie stwierdzam, że od dziś wracam do swojej diety 18/6 no i mam nadzieje że siłownia od jutra, bo lato się zbliża ;p a jak widzę zdjęcia jakichś fajnych sukienek, czy krótkich bluzeczek, to chciałoby się być dużo szczuplejszą ;-) chociaż w sumie, jak wczoraj przeglądałam pudelka i zobaczyłam jak wygląda Kim Kardashian, to stwierdziłam, że jestem chudzinka ;p co prawda ona jest w ciąży, ale no nie ma się co oszukiwać - jest tłusta ;p
Zaraz chrzestny z żoną i dzieciakami przyjadą na imieninowe ciasto i kawkę, więc weekend rodzinnie ;-)




Moja nowa miłość ;p

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz