poniedziałek, 25 lutego 2013

Think like a Man

Hej ;-) Wczoraj jak już pisałam, przyjechał do mnie chrzestny z żoną i córką, dostałam parę drobiazgów na imieniny i podjadłam duuużo orzechowca ;-) Dzisiaj mamy strasznie leniwy dzień, późna pobudka, zabawa z Tolą i film ;p Tola uwielbia siedzieć na karku i na szyi, wczoraj zasnęła u Dawida, a dzisiaj już się troszkę bardziej rozbrykała ;-)
Przed chwilą skończyliśmy oglądać film, a jako że dawno nie pośmiałam się na żadnej komedii i żadna mi się tak nie spodobała to chciałabym go polecić ;-) Coś w stylu "Małżeństwa i ich przekleństwa" - uwielbiam takie filmy ! W ogóle uważam za dużo zabawniejsze i dużo lepsze filmy, w których grają murzyni.. ;-) No więc "Myśl jak facet" to ten film który tak baaardzo polecam! ;-)
Można go obejrzeć tutaj
Od wczoraj wróciłam do mojej diety 18/6 i już czuję się lepiej, dzisiaj pierwszy posiłek miałam 11:20 , a ostatni 17:00 także jest dobrze ;-)
 A tak Tola zasnęła wczoraj ;-)
Do jutra ;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz