środa, 22 maja 2013

Carino Hair Culture: shampoo, conditioner and oil

Hej, dzisiaj szczęśliwy dzień! Nie dosyć, że powinnam mieć day off, to zgodziłam się by przyjść na 9h do pracy. Przez pierwszą godzinę robiłyśmy z Eszter pushers'y i cranes'y, a potem przez calutkie 8 godzin tylko siedziałam i nic nie robiłam, to było piękne ;d po pracy poszliśmy z Dawidem na zakupy. Podchodząc do kasy mieliśmy tego wszystkiego sporo w koszyku: 12 jogurtów, 400g szynki, 6 jajek, chleb, produkty na tortille (8 wrapów, musztarda, kilogram cebuli, sałata, puszka kukurydzy) belgijskie czekoladki i paczkę bekonu. Myślałam, że zapłacimy za to z 30 funtów, a co słyszymy ? 12 funtów ;d mile mnie to zaskoczyło, na dodatek wychodząc ze sklepu znaleźliśmy 20 funtów - tyle wygrać! ;p

Kupiłam dzisiaj sobie szampon, odżywkę i oliwkę do włosów z firmy Carino. W internecie niezbyt wiele mogłam znaleźć na temat tej firmy, dlatego chciałam was zapytać czy może spotkaliście się już wcześniej z szamponem lub innym kosmetykiem tej marki? Wygląda mi tu i pachnie jakimś salonem fryzjerskim, ale nie wiem ;p



Jutro w końcu day off i odpocznę sobie.. mam zamiar pójść na solarium, zrobić tortillę na obiad no i leżeć w łóżku! ;d
A co do tego konkursu.. mam nadzieję, że w ciągu 2 tygodni się rozpocznie ;-)

1 komentarz:

  1. Nie znam tych kosmetyków do włosów ale z chęcią bym wypróbowała.

    OdpowiedzUsuń