niedziela, 26 maja 2013

white and leopard dress

Hej, dzisiaj byłam w pracy od 12-23 .. strasznie busy, a ma tak być podobno cały tydzień. Dawid dzisiaj zrobił double'a od 8-20 , no i godzinki lecą ;-) Pogoda dzisiaj była bardzo ładna, słoneczko świeciło i dużo osób było na plaży, ale jakoś nie zazdrościłam ;p w pracy mam za fajną atmosferę, jakoś nigdy nie zdarzyło mi się narzekać na to że idę do pracy, nie mam na myśli tutaj poranków, kiedy po prostu nie chce mi się wstawać ;p

Ostatnio pisałam o białej sukience którą sobie kupiłam, doszła do tego też sukienka w panterkę i jeansowa kurteczka.. poluję też na dwie pary butów i płaszczyk, ale to może wkrótce.. ;p


Ta w panterkę jest troszkę za długa i ciągnie się po ziemi, a gdy podwijam ją na górze to dziwnie wygląda.. muszę urosnąć ;p
Ostatnio będąc w pracy zauważyłam w oddali ulewę i muszę przyznać, że ciekawie to wyglądało, oczywiście uwieczniłam to na zdjęciu ;p

Ok, czas się kłaść do łóżka, bo jutro rano muszę wstać i idę zrobić sobie malutki tatuaż ;-) a później do pracy 12-23 ;p
see you !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz